Mi ez?

Feszültséglevezetés a magyar társadalomnak, akik kurvára fel vannak baszva.

Ez az oldal egy virtuális gumiszoba, add ki magadból és küld el, hogy téged mi basz fel. Ha nem küldöd el, akkor nagyon felbaszódunk.

Írd meg nekünk mi baszott fel: mibaszfel@gmail.com

2014. április 4., péntek

Hivatalos papír...

Ezt most meg kell írni. Tomi az első olvasónk iszonyatosan felbaszta magát...Meg is értem:

"Hazaérek a munkából, megnézem a postaládát. Hát nem ott van egy hivatalos irat átvételére felszólító cetli!?!? De ott van. Hát én úgy felbasztam magam! Most mehetek vissza a Keletihez átvenni valami papírt, mert persze akkor jön a postás amikor az ember dolgozik! És persze nincs itthon! Most meg tolonghatok a négyes metró turistákkal együtt akiknek semmi dolga miközben én azzal a rohadt cetlivel kajtatok a hülye postára. Hát én ezen basztam fel magam de nagyon!"

Azt hiszem együtt tudunk érezni Tomival aki ezen nagyon felbaszta magát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése