Mi ez?

Feszültséglevezetés a magyar társadalomnak, akik kurvára fel vannak baszva.

Ez az oldal egy virtuális gumiszoba, add ki magadból és küld el, hogy téged mi basz fel. Ha nem küldöd el, akkor nagyon felbaszódunk.

Írd meg nekünk mi baszott fel: mibaszfel@gmail.com

2014. április 9., szerda

Az internetes álláskereső felületek akiknek nem tűnt fel, hogy 2006-tól Bolognai képzés van

Huhhh ez most nem egyszerű leírni, mert hát nem mindenkit érint. Nem is olyan sokat embert, persze mi számít soknak, mert azért szerintem már 100.000 felett van azoknak a száma akik nem tudják beletuszakolni a diplomájuk típusát ebbe a felsorolásba: Doktor/Phd; Egyetemi diploma; Egyéb bizonyítvány; Főiskolai diploma; MBA diploma; Szakmunkásképző bizonyítvány; Tanfolyam - alapfokú; Tanfolyam - középfokú; Tanfolyam - felsőfokú; Technikusi bizonyítvány; Érettségi bizonyítvány. Ez most mi komolyan? Hát gyerekek én ezen úgy felbasztam magam, hogy az hihetetlen. És nem kevés helyen van ám ez így. Minden szaros oldal amit olyanok szerkesztenek akik még a nagy boldog 5 éves egyetemi képzésben végeztek teljesen rugalmatlanok!!!Mintha nem változott volna semmi! Édes istenem. Most már BA meg MA meg Bsc Msc képzés van drága komáim!!!És a BA; Bsc nem főiskola, mert ááááááá minek magyarázom aki tudja tudja, aki meg nem az ezek szerint nem is akarja tudni.

Úgy gondolom bátran állíthatom, hogy ezen nem csak én basztam fel magam....

Megjegyzés küldése