Mi ez?

Feszültséglevezetés a magyar társadalomnak, akik kurvára fel vannak baszva.

Ez az oldal egy virtuális gumiszoba, add ki magadból és küld el, hogy téged mi basz fel. Ha nem küldöd el, akkor nagyon felbaszódunk.

Írd meg nekünk mi baszott fel: mibaszfel@gmail.com

2014. április 15., kedd

Négyszer annyi? Nem gond...

Egy eléggé pocsék nap után még ez is.

Az egyik boltban bankkártyával akartam fizetni, eddig sose volt ezzel gond, na de most...

1047 Forint értékben akartam vásárolni, de valahogy a kasszás néni nem így gondolta.
Az extraprofittól megrészegült dolgozó, 4376 Ft-os árat állapított meg nekem.
Ezt be is vitte a terminálba, majd büszkén odanyújtotta nekem: akkor zöld gomb és pin kód.

Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?

Mondtam neki, hogy nem jó az összeg.
Ránézett és közölte, hogy: jajj, még jó, hogy szóltál.

Mert mért nem szóltam volna bammeg?!

Felbaszott.


Megjegyzés küldése