Mi ez?

Feszültséglevezetés a magyar társadalomnak, akik kurvára fel vannak baszva.

Ez az oldal egy virtuális gumiszoba, add ki magadból és küld el, hogy téged mi basz fel. Ha nem küldöd el, akkor nagyon felbaszódunk.

Írd meg nekünk mi baszott fel: mibaszfel@gmail.com

2014. április 11., péntek

Autóban ülve könnyen felbasszák az embert péntek ide vagy oda

Egy kedves olvasónk döntött úgy, hogy hozzánk fordul megnyugvásért, és elmondja, hogy mi volt az ami ma nagyon felbaszta az agyák. Legyünk idegesek vele együtt:

"Ma kocsiba ültem és felbasztam magam! Ennek a két halmaznak egyébként óriási a metszete. Budapesti autózás közben kb. egyenesben közvetíthetnék erre a blogra, de most egy momentumot emelnék ki. A Váci út mellett parkoltam, onnan próbáltam rátolatni az útra és menni tovább. Gyér forgalom az amúgy 3 sávos szakaszon. Konkrétan egyetlen autó jött, de az a legszélső sávban, ahova igyekeztem. Még messzebb volt, gondoltam majdcsak kikerül, ha látja, hogy jövök. Szép lassan elindultam, csak úgy jelzésértékűen, hogy látszódjon mivel próbálkozok és legyen ideje sávot váltani. De nem, neki abban a sávban volt dolga kéremszépen, mert fél km múlva jobbra akart kanyarodni (mint ahogy később ezt láttam), meg amúgy is jobbra tartás van és különben is, nehogymár mindenféle random emberek miatt váltson feleslegesen sávot ide-oda. Kopna a gumi, meg persze plusz benzin, plusz macera. Még rám is dudált, hogy vegyem már észre magam, hogy mégis mit képzelek, hogy rá akarok menni az ő útjára! Na az ilyenek felbasznak, de rendesen!"

Huhhh hát átérzem mindenki fájdalmát aki az utakon van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése