Mi ez?

Feszültséglevezetés a magyar társadalomnak, akik kurvára fel vannak baszva.

Ez az oldal egy virtuális gumiszoba, add ki magadból és küld el, hogy téged mi basz fel. Ha nem küldöd el, akkor nagyon felbaszódunk.

Írd meg nekünk mi baszott fel: mibaszfel@gmail.com

2014. április 8., kedd

Sorozatos tragédia, amikor belekerülsz a felbaszódtam spirálba

Egyik kedves barátom születésnapja alkalmából betévedtem (talán) az ország legputrisabb CBA-jába.

Indíték: putrisboltban olcsó a whiskey

Kosár használata kötelező!
Jól van mondtam, akkor használom baszd meg. Csak akkor ne legyenek igénytelenül mocskosak és ne ragadjon a füle egyiknek sem. Felbaszódtam #1



Bementem és gondosan kiválasztottam a tökéletes whiskey-t, ami 4500 Ft-ba került. Tökéletes - így biztattam magamat. Bár már gyanús volt az is, hogy a polcokon az árcímkék úgy álltak, mintha egy jó képességű vak kiskutya ragasztotta volna fel őket, vagyis igénytelenül!

Miután végre a kasszához kerültem és beszkennelte a whiskey-t, a néni magabiztosan felém fordult és mondta, hogy 6000 Ft, vagyis HATEZER. Felbaszódtam #2

Gondoltam magamban: Mi a retkes pékfasza?
Amit meg mondtam: Tessék? Biztos?

Jött a válasz, hogy igen. 
Erre mondtam neki, hogy a polcon pedig nem így van, ott 4500 az ár. Elküldte az egyik kollégáját, aki megerősített engem, 4500 az ár.

Nagyjából 3 másodperces intenzív gondolkodás után közölte: 
Hááát, akkor elviszed 6000 Ft-ért?

Gondoltam magamban: MI BAZMEG? #đ\Ä\&@&@Ä|  Felbaszódtam #3

Höh, mondtam, hogy ÍGY BIZTOSAN NEM, aztán otthagytam az egész pereputtyot.



Ez az eset is azt bizonyította, hogy ritkán basznak fel, de akkor nagyon.


Megjegyzés küldése