Mi ez?

Feszültséglevezetés a magyar társadalomnak, akik kurvára fel vannak baszva.

Ez az oldal egy virtuális gumiszoba, add ki magadból és küld el, hogy téged mi basz fel. Ha nem küldöd el, akkor nagyon felbaszódunk.

Írd meg nekünk mi baszott fel: mibaszfel@gmail.com

2014. április 8., kedd

Hogy mi a baj a telefonos naptárakkal?

Előre szólok hogy ez a poszt olyan lesz ami csak engem basz fel, és lehet nem is jogosan. De kit érdekel?!?!? Ez egy ilyen biztonságos hely ahova nyugodtan be lehet azt is írni, hogy ha téged nagyon felbaszna ha megnyerné a magyar vízilabda válogatott az olimpiát. Mondjuk furcsállnám, hogy ezen aztán mi baszott fel, de jogod lenne hozzá...Szóval engem a naptárak basznak fel istentelenül. Túl sok minden van bennük. Semmi nem egyszerű. Mindent meg kell adni, mindent be kell írogatni, és amikor végre készen van, és meg akarom nézni, hogy mi a tetves bánatot kell csinálnom aznap, akkor azt látom hogy nagy boldogan összeszinkronizálta minden elérhető felülettel azt a vackot, és bámulhatom, hogy kedden az lesz a dolgom, hogy Mari néni születésnapja, meg Kis Piroska Katalin névnapja. Hát hogy ezeket én pont leszarom az biztos...És persze mondhatod, hogy be lehet állítani, meg ki lehet kapcsolni, vagy faszom se tudja, de nem érdekel!!! Én csak be akarom írni, hogy délután kidobósat este pedig focisat játszok. Olyan nehéz ez? A kurva életbe...de felbasztam magam...

Megjegyzés küldése